Pages

Thursday, June 28, 2012

"ambil gambar mengalahkan retisss"ohsemmm:)

ASSALAMUALAIKUM W.B.T,selamat pg,ptg,mlm dan selamat lah apa2 pon:)oke2 lamanya tak tulis kat belog kan,kan..okeyhh entry kali nihh ditulis bersempena cuti alam semester yg tnggl hanya lg berapa hari jew lagi..ouhhh maiiii:'(tak suka tapi terpaksa so redho jelahh..ehemmm back to tittle asalaku akui aku mmg antara wanita yg sangat sukakan lensa2 nihh...ehemmm kalah retisss uuu kalau aku duk dpan lensa...heheh..cuti nihhh ALHAMDULILLAH aku sempat meet kawan kawan aku yg mmg ohsemmm tuhh...mekaseh u olsss..so bila dah meet tuhh kan lah kan kalau kan tak ambk gmbr kan mmg bukan kan kita lah kan rakan2 kan??hehe:)dengan muka seposen,tudung senget,muka berminyak,jerawat bagai(kesah pulak kan)kiteorg tak segan2 ambk gambar dgn sgt byk sampai puas hati...hHAHAHA*gelak sampai muntah*oke2 stop melalut...let's cikidautttt dgn picca2 kami yg comelcomel nihhh...*ehemmmm-.-

satu,dua,tiga.....taraaaaaaaaaaaaa

AYU,AFI,FATEN

he is husni jamil





dan mesti korang tertanya2 kenapa muka nihh jew yg ada dlm gambo kan...cheq jwb deh..sebab yg lain tak nak kuar dgn kami..eh,eh tak tak...sebb takde rezeki sebenanya...:)hehehe.sat ad lg lew...


ok mekaseh u olss sangat sangat terharu dgn kehadiran korang yg memenuhi cutiku..we'll me again yew korang semua..aku akn rindu moments nihhh sampai bila2 even aku dah kawen pon naty..(naty bkn sekarang)
sebenanya byk ag gamba lain tp disebabkan tenet macam siput wal sedut so tanamkan harapan kamu utk donload bebanyak..

::THE WONDERFUL MOMENTS COME FROM THE GREAT FRIENDSHIP::
~THE END~
ok that's all for today...miss all of ohsemm time with all of u:)bhaiii:)






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.